Először is hírdetnék egy kicsit. A minap nyomultam Google-n. ( Jah, marha nagyon élvezetes volt xD), aztán ráleltem egy oldalra ami Taylor Lautnerrel foglalkozott. A sz6erkesztője majdnem gyilkos lett. Esküszöm! Be akarta adni nekünk áprilisi tréfa ként hogy TL kiszáll a Breaking Dawnból. Hát nem ijesztő? Itt a banner.... előre szólok ah egy cikk arról szól TL kiszáll, ne higyjétek el...

 

 

 

Másodszor pedig bocsánatot szeretnék kérni azért, mert nem írtam sokáig és mert a fanficem is kimarad, és amikor pótoltam csak iylen picike lett. igyekszem újra rendbe rázódni. Ha ez nem sikerülne, az oldalt egy pöttöm időre befagyaztom.

 

Harmadszor utólagosan is kellemes nyulat kívánok mindenkinek és minél több/kevesebb locsolót, ki mit szeret.

 

Negyedszer zenéket szeretnék ajánlani, ha valaki már hallotta, akkor hallgassa megy újra. nincsenek belinkelve, tessék rákeresni a jutyubon ;)

Paramore-The only exception

Kesha-Dinosaur

Lady gaga-bad romance

 

Ötödször egy városi versenyen 4. lettem, ez iylne mellékes xD

 

nem biztos holnap írok...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bigsunglasses.blog.hu/api/trackback/id/tr191895965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása